♦ 4 proppar i lungorna

2009-08-18 @ 20:18:25
Idag åkte vi till mamma och pappa... När vi kom dit så sa pappa att mamma är dålig, jag frågade vad han menade och undrade vart hon var, hon låg inne i sitt rum. När jag skulle dit mötte jag en blek dam i köket som jag genast sa till att gå och lägga sig igen. Hon sa att hon kände ett tryck över bröstet och hade svårt för att andas. Jag greppade tag i telefonen på en gång och ringde 112. Hon åkte in till sjukhuset och nu på kvällen har dem konstaterat att hon fått 4 proppar i lungorna. Så hon ligger på intensiven med dropp & syrgas nu. =( Lilla mamma!!! Hon har varit sjuk i 1,5 månad med en enorm hosta som vägrat ge med sig, hon har sprungit till vårdcentralen flera gånger. Dem har gett henne Brikanyl, Antibiotika och tillslut fick hon efter mycket tjat Mollipec... Hon fick även tjata sig till en röntgen av lungorna förra veckan, men den hade tydligen inte visat nått då, men idag på skiktröntgen såg dem 4 proppar!? Hmmm. Jaja, huvudsaken är att hon ska bli bra nu. Vi ska dit och hälsa på imorgon efter att Wilma haft upprop på skolan.
Älskar dej mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla mamsan då...stackarn:(hälsa henne från oss och hoppas hon blir bättre snart!!!!

2009-08-19 @ 09:53:43
Postat av: Helena

Vi ska åka och hälsa på henne nu innan vi åker in till Gröna Lund... Jag ska hälsa, men vem är det postat ifrån ... =)



Kram

2009-08-19 @ 11:17:27
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0