♦ Dagens...

2009-08-24 @ 16:23:39
 Idag blev det en promenad och sen en tur i samma veva till centrum för att handla "Dust it- torr shampo" och mat på Vi.
Dom små... så söta... Underbara... ÄNTLIGEN somnade hon vid 15, lagom till att jag skulle hämta Wilma på fritids. Den minsta lilla plutten var vaken i ca 4 timmar idag 11- 15. Kan det vara så att hon "tror" att hon ska sova fast hon inte är trött, att hon inte förstår att man faktiskt ska börja vara vaken ibland också? För nu sover hon bra... Hoppas att det bara är därför hon är så skrikig när hon är vaken, då vänjer hon sig väl snart...

Varför är det så svårt att komma på vilken mat som ska stå på middagsbordet? Idag blir det spenatsoppa och ägg, imorgon vet jag inte. Jag ska göra som min älskade Jenny gör, skriva en matlista och handla för 2 veckor i taget. Det är smart! Det har jag sagt så läääänge, men NU, nu jäklar! =)

Kom precis på att jag ev. ska luncha med min fd. arbetskompis imorgon, men jag har inte hört något ifrån henne på ett tag, på facebook skrev vi att båda kunde luncha den 25:e och det är ju imorgon... Det kanske är dax att ringa och checka om det är bokat... 
 
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. matlistor är bra. Jag har med världens sämsta fantasi för att komma på ngt att äta =) Skönt att hon sover!! Kramas

2009-08-25 @ 03:43:54
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0