♦ Ensamma


Min Darling har börjat jobba igen efter 5 veckors semester, vad fort det har gått. Nelia är 1 månad idag, som sagt, vad fort det har gått. Mina inlägg ska nog ligga under Kategori Höst nu...

Idag ska vi till BVC, får se vad hon säger om "blöjeksemet" som inte gett med sig... Ev. ska vi till lekparken sen, det ser grått och mulet ut nu, men så länge det inte regnar så går vi dit och leker en stund.
Igår var vi på 1 årskalas hos Tristan och Camilla, det var mycket barn, väääldigt mycket barn, men det var ju ett barnkalas och mysigt var det... Det är så kul att träffa alla. Jag fick tillbaka vår bärsele (babybjörn) av Jenny igår, en underbar uppfinning den där, så nu sitter hon och sussar hos mig... Man kan röra sig ganska normal och ändå ha henne nöjd.. Underbart! =)



Ska gå och piffa till mig snart, med en varm gosig bebis PÅ magen... =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0