♦ Frasvåfflor & Fredagsmys

2009-08-21 @ 20:58:23
Frasvåfflor till middag och fredagsmys med kinapuffar och CocaCola...

Vilken hemsk mamma jag är ibland... Vi var i parken vid skolan idag efter att jag hämtat henne kl.13. Hon älskar att hänga i sånna där "hängräcken" som man snurrar runt på och sen finns det sånna där räcken som man pendlar över med armarna, jag vet inte om ni förstår vad jag menar, men men... Hon skulle med hjälp av en stock ta sig upp på den som man "pendlar över med armarna". Jag sa till henne att INTE använda sig av stocken för att hon kan ramla ner och slå sig på den, men hon använder den ändå... Samtidigt som hon ska göra detta så står det 2 grabbar i 7-8 årsålder och tittar på och förklarar för henne hur hon ska göra med armarna för att komma över (hon har gjort det typ 100 ggr. och jag blir alltid lika imponerad) men men... hon blev hängandes där och kom ingen vart, hon kanske kände sig iaktagen och lite pressad, jag vet inte. Hon släpper taget och ramlar självklart rakt ner på stubben... Jag tappar fattningen lite grann och sa nått i stil med
- Jag sa ju att du skulle ramla på stubben, nu slänger vi bort den. Jag puttar på den och den rörde sig väl 2 cm eller nått eftersom den är ganska stor & tung... Jag gav upp och fortsatte med: - Néé, nu går vi hem... ta dina grejjer nu så går vi eftersom du inte lyssnar på mig och varför visade du inte grabbarna att du kunde "pendla med armarna" för?
Vi gick och köpte glass istället, sen var vi ute på gården och lekte med våra gulliga grannar i 1 timma.

Haha, snacka om sömnbrist... Hon gjorde sig inte illa, det är bara jag som är lite blödig just nu... Känslig.

Nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta mysa...

Ha dé bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0