♦ Fullt ös...

2009-08-20 @ 00:25:52
 Dagen började med upprop och information på skolan (6 års) klockan 9- 10... Det gick bra, förutom att de tider vi fått info. om inte stämde med de tider vi nu fick av fröknarna idag... Dem börjar 8.15 - 13 (tidigare var det 8.30- 13.30... Pettitesser pettitesser... =) Sen åkte vi buss in till Söder (vid mitt jobb) och åt på Grekiska Kolgrillen, sen gick vi upp till mamma och hälsade på. När vi satt där kom min morbror också upp en stund, det va länge sen jag träffade honom. Mamma får ligga kvar till på fredag så jag, Wilma & Nelia ska följa med morfar upp igen imorgon efter skolan.
Sen vart det båten över till Gröna lund, det var alldeles lagom mycket med folk där... Lite bilder från dagen... =)

Förväntansfull inför Grönanlund besöket... =)   Pappa åkte insane... Mamma får ta det en annan gång =) 

Vi köpte med oss lite mat och gick ner och satte oss vid vattnet och njöt

Vi hade perfekt Grönanväder...  Wilma Älskar dessa gamla bilar... =) Nelia blev hungrig så vi fick sätta oss i en liten vrå någonstanns och amma, mamma blev matad med sockervadd... Mumz 

Karusellåk blev det mycket av...

Och sockervadden räckte nästan ända hem...

Mysig dag har vi haft och nu ska jag sova... Hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0