♦ Lunch i StorStaden...

2009-08-26 @ 19:56:06
Klockan 11 träffade jag mina tjejer utanför Åhléns City... där vi också åt lunch. Det blev en ceasarsallad. Sen gick vi ner till Gallerian och hamnade på Mc´donalds för en fika (My Favourite Donuts) =). Efter det hann vi med en sväng in på H&M där jag storhandlade ett läppglans, hårspännen & en stor hårklämma... Sen handlade jag mat och hämtade snuttan på fritids. Det är så krångligt att hämta henne, fritids ligger 1 tr upp och det är en nedrans massa trappor upp, vilket blir nedrans jobbigt för mig att behöva släpa upp vagnen... En mamma som stötte på mig på vägen tyckte faktiskt VÄÄÄLDIGT synd om mig... Det finns en hiss, men då hamnar man på andra sidan och där ska man "helst inte" gå, men det tror jag att jag ska ta och skita i... Jag "gör helst" det.

 
VagnLigan... =))


Vilket mysväder det var idag... jag fick använda min regnkappa till & med... :o)

 
På med fina vagnkappan... Eller vad heter det nu igen?
Skumbollen gömmer sig under regnkappan... Hahaha, vad fin man ser ut, 

or NOT!

Ha det bra  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0