♦ Semestern är slut för mitt ♥...

2009-08-14 @ 22:44:42


... och imorgon ska han springa midnattsloppet... Min brorsa ska också springa, eller lunka... ;o) Hihi, nej, nu var jag taskig. På måndag börjar han att jobba igen, et kommer att kännas jättekonstigt. Wilma börjar skolan (upprop) på onsdag, så vi har 2 dagar själva... =) 

Idag var vi på IKEA med Wilmas farmor, vi köpte en ny fin liten lampa till Wilmas fönster och en massa annat krimskrams, snälla farmor betalade när vi kom fram till kassan. TACK & KRAM! =) Sen hade vi grillmiddag här hemma hos oss med mina föräldrar och bror, det blev karré och potatisgratäng med grönpepparsås... och äppelpaj till efterrätt. Det började spööööregna och HAGLA när det grillades ute så vi fick sitta inne och äta, vilket var lite tråkigt.
 
Wilma och pappa träffade en liten bebiskotte på gräsmattan utanför vår port idag.

Efter maten fick morbror sitta och leka med barbies i det nystädade fina rummet... Läääänge! =)



Nu när skolan börjar så ska jag och lillasyster ut och barnvagnspromenerixa efter lämning på morgonen, jag brukar i vanliga fall inte hinna dricka upp mitt kaffe på morgonen så jag köpte den här termomuggen som jag tänkte ta med mig på morgonpromenaden... Perfekt! =)
Flåsa och dricka morgonkaffe... Myyyys

Jag ska ev. ta med mig Nelia in och titta på grabbarna när dem ska springa midnattsloppet imorgon, Wilma ska vara hos mormor och morfar.

GO`NATT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0