♦ STOR Röjardag!

2009-08-11 @ 15:11:17
Nu är jag färdig... Färdig med att storstäda storasysters rum, det tog mig 4 timmar! att röja därinne, men NU är det ÄNTLIGEN  gjort. Det har inte städats speciellt mycket på nästan 1 år då jag inte mått så bra under graviditeten och jag har inte orkar tjata på de andra 2 att röja undan där heller. Dem har städat javisst, men shit vad det samlats en massa skit under det här året som gått. Jag fyllde en  svart sopsäck med grejjer som jag aldrig sett henne leka med, eller som gått sönder och liknande. 1 sopsäck med gossedjur (mjukisdjur) som vi tog ner till källarn. Hon ÄLSKAR gossedjur, helt galet, hon får nya djur nästan varje gång hon träffar mormor & morfar... Men jag har sagt till dem att det räcker nu... =)
Ni som har varit här den senaste tiden vet ju hur det såg ut... Nu ser man ju faktiskt golvet. =)

Nystädat och fint... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0