♦ 2:a adventsfika

2009-12-06 @ 12:48:43

2:a advent och ingen snö, inte ens kylan infinner sig...Tråkigt! Men här hemma ska det drickas lite glögg, ätas äppel/kanelmuffins och pepparkakor innan det är dax för mormor att få skjuts hem till sig.


Bröllopsmiddagen
Igår var det en trevlig middag, vi hann att äta av den fina och goda buffén och prata lite strunt med folket runt om. Vi fulade oss dock lite då det var bordsplacering, vilket jag absolut inte gillade eftersom jag inte varit på humör på några dagar. Jag letade upp min lilla namnlapp och placerade den vid samma bord som ♥ och mina 3 bästa vänner, som också hade letat upp sina namnlappar...  Det har blivit lite väl mycket omkring allt så jag orkade tyvärr inte bry mig... Sorry ;) Det blev en jättemysig middag, men sen var vi tvugna att bege oss hem. Vi missade tårtan tyvärr, men lillfisan var lite kinkig här hemma och jag har inte hjärta att låta henne vara så... Men som sagt, det var urtrevligt att äntligen få komma iväg på det här... Nu är en av aktivitetrna avklarade och nästa helg bär det av till Huddik...
 

Nu ska jag gå och leka med dockor... =)
KramKram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0