♦ Bro över till Ekerö

2009-12-27 @ 11:47:50
Idag började vi morgonen med en en rejäl sovmorgon (10:15) sen fortsatte vi med att frosta av frysen, eller det är nog dumt att säga Vi när det är han som fått göra det medans jag stod i duschen, matade bebis och nu precis lagt fram och sett till att Wilma fått kläder på sig. Tror att jag igentligen borde stå och göra mig själv iordning istället för att sitta här och skriva, men jag får ta den stressen. ;)

Vi ska först ut till Bro och fika, sen bär det av ut till Ekerö på middag med en del av släkten, det ska bli trevligt att träffa dem, det var ett bra tag sen. (Ska ta med mig kameran och lägga upp lite bilder åt dig farmor). =)

Hoppas dagen blir bra! =)

Kommentarer
Postat av: Tuija/Farmor

Tack för det :)

2009-12-27 @ 12:11:20
Postat av: Helena

Trodde jag ja, vi glömde ju kameran i all hast när vi skulle iväg idag... =( Förlåt, det är för mycket att ta med nu med skötväska, välling, julklappar hit & dit...!

2009-12-27 @ 22:15:44
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0