♦ Duggregn...

2009-12-04 @ 08:38:54
 När jag kom ut i morse förväntade jag mig nog en lika härlig morgon som det varit övriga dagar den här veckan, jag var så löjlig att jag till och med satte på mig "pantalonger" (leggings) under träningsbyxorna för att mina lår nästan blev som isbitar sist jag var ute, men tjii fick jag. Det är ju varmt, blött och ruggigt ute och det duggade lite ifrån himlen. Jaja, var min tanke, det går att promenera i det här vädret också. Men när vi kom över på andra sidan gatan så duggade det lite tätare och jag böjde mig ner för att ta regnskyddet till vagnen och märkte självklart att det inte låg där under. Så det blev lämning på skolan och sen hem igen och nu sitter jag här. =( 
Ska bli spännande och se om jag/vi kommer ut senare... Jättespännande! =/ 
Det värsta med mig är att jag säkert kommer att vara så duktig att jag stannar inomhus och tjurar hela dagen istället...
Némen, idag måste jag försöka komma iväg på stjärnjakt förresten.
Ikväll ska vi hem till T&P och hälsa på deras fina kille för första gången, jag bakade en kladdkaka med nougat och hasselnötter som vi ska ta med.
Sen imorgon blir det förhoppningsvis en trevlig lördag då mormor ska sova här och passa barnen medans jag och ♥ ska på bröllopsfest och fira att M&P gifte sig i somras, det ska bli kul, vi är förväntansfulla. =)
Nu blir det lite koll på FB...


10:32
Bakslag
Vemod vemod, ångest och sorg...
Allt verkligen bubblar i mig idag också, igår hade jag också en skitdag då jag mådde uselt. Jag rår inte för att jag känner mig så ledsen och hopplöst värdelös... Ingenting känns kul och helst av allt skulle jag bara vilja vara själv och lägga mig under täcket och sova bort alla dem här skitdagarna då jag mår så här... ♥:at säger att det är skitveckan, (inte att jag skiter hela dagarna, nej, jag kallar det annars för lingonveckan, men den får mig att må som skit, så den får heta skitveckan) som ställer till det, ja, jag kanske kan hålla med där, jag vill att det ska vara så, men jag är inte säker... Kommer jag verkligen att må bättre när skitveckan är över? Jag tvivlar! =(
Varje gång jag kommer till badrummet börjar ångesten att komma, jag tittar på mig själv i spegeln och tar tag i ett klädesplagg, men känner hur allt tar emot och jag är tvungen att gå ut därifrån istället, jag ORKAR inte ens duscha och nu sitter jag här och skriver en massa skit istället... FyFAN för dessa dagar... LÅT MIG FÅ SOVA BORT DEM!!!

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0