♦ Kallt, frost och solsken...

2009-12-02 @ 10:17:18
 Nu blir det frukost framför TV:n på mornarna när julkalendern sänds på tv, det är lite vardagslyx, men OJJJ, vad läskig skurken är... på riktigt, Wilma 6 år vände sig emot mig varje gång skurken pratade imorse och var nog beredd på att hoppa upp i mitt knä och jag kan faktiskt förstå att hon tycker det, hon ser enormt ful och läskig ut, en riktig Hagga! ;) Hon satte sig faktiskt tätt inpå mig... Stackarn! =)

Sen var det morgonpromenad på mitt schema efter lämning på skolan och vilket underbart väder! Kallt, frost och solsken... UNDERBART JU! =) Jag var ute i ca 75 minuter och när jag kom hem så var kinderna rosiga... Kändes skönt!
Jag skulle till Ida idag, men det blev tyvärr inget då hennes minsta dotter var dålig, troligtvis efter svin.vaccinet. =( Det får bli en annan dag... Ikväll efter jag hämta Wilma så ska vi åka och handla lite julstjärnor till vardagsrummet (på fot) och en som ska hänga i hennes rum. Sen blir det spagetti och köttfärssås till middag.


Satt och tittade runt lite på gamla fotografier och hittade det här:

Ifrån dagis januari 2007, Wilma 4 år)...
 ♥♥♥

Åssååååå ska vi ta oss upp...upp...UPPP....
 =)

Ett litet minne ifrån då hon försökte vispa sitt hår och som jag tillslut fick klippa loss: =/
 Crazy Kiddo

Eller som när hon skulle borsta håret själv, med en rullborste uppe hos farmor:


Och nu har vi en till liten skrutta som just nu sitter i mitt knä och som också ska växa upp och hitta på en massa bus... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0