♦ Konstiga drömmar

2009-12-15 @ 13:55:04
Snölov
Dagen började med att jag gick ner i källaren för att hämta Wilmas termobyxor, sen bestämde jag mig för att hon fick vara hemma på lite "snölov" idag. Vi var ute på förmiddan, vi åkte pulka och lekte en massa i snön medans Nelia låg och sov i sin vagn... Hoppas allt det fina ligger kvar till jul, det vore helt underbart...


Konstiga drömmar
Det var länge sen jag drömde något, jag har nog inte sovit på så sätt att drömmarna hunnit komma igång... men i natt jäklar drömde jag.
Jag drömde att jag var på min kusins begravning, det underliga var att hon inte var död, hon satt hemma i vardagsrummet och ville inte delta i sin egna begravning... Jag satt längst fram på Höger sida och där framme stod en svart kista som jag bara kunde se diffust... Heeeeelt sjukt, hur kan man drömma så?
Sen drömde jag även att jag höll på att tappa upp ett bad då hela badrummet fylldes med vatten och jag klev ner lite oroligt i vattnet, men kände samtidigt att det var härligt att ha ett helt badrum att bada i! ??!!!

Jag föredrar nog att inte drömma alls om jag ska drömma sånt weirdie... =/ Jag har mina tolkningar, men som jag nog håller för mig själv...

Nu ska vi strax gå upp till affären och handla lite, ikväll blir det Real Pasta Carbonara... =)

Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0