♦ Morgonen började med...

2009-12-16 @ 08:42:18
Morgonen började med...
... ett Aj! i benet och en Voltaren till frukost... Så pappan i familjen fick skjutsa storasyster till skolan nu på morgonen. Inne i sovrummet ligger bebis fortfarande och sover, så jag boooorde ju slänga mig i duschen, eller det får nog bli ett försiktigt haltande in i duschen. Varför jag har ont i benet beror nog på att jag åkt pulka och stapplat mig fram med vagn i all snö och sen glömt bort att stretcha. Men det går över...

Jag befarar alltid det värsta
Min söta vän P gjorde mig så orolig igår. Vi försöker gå ut på promenad så fort vi känner att våra bebisar låtit oss ha ett bra dygn. Men igår "tidig" morgon (eller klockan var 03 när hon skrev det & jag tog emot det vid 7) så skrev hon att lillkillen inte sovit nått och att det inte orkades någon promenad, jag skrev ivf. att det inte gjorde något och då bestämde jag att W kunde få vara hemma med mig på "snölov". Jag skrev att vi kunde ta promenaden i dag istället, men jag fick inget svar tillbaka, sen senare på dagen skrev jag och frågade om hon ville följa med mig på lunch med en av våra vänner på torsdag, men fick fortfarande inget svar ifrån henne under hela dagen... Jag är sån som får för mig det värsta på en gång, tänk om något hände under natten? Varför svarar hon inte? Jag gick runt och oroade mig hela dagen för henne och bebisen... Jag skickade ett meddelande och frågade lite kort igårkväll innan jag gick och la mig om vi skulle promenera nu på morgonen, men fick fortfarande inget svar. Jag vaknade vid 05 och satte på telefonen för att se om hon skrivit något, men nope, fortfarande hade det inte kommit nått... 
Men nu på morgonen när jag tittade på luren så såg jag att det visst hade kommit nått, där hon skrev att hon ville promenera idag, hon skickade det igår vid 22.15... Min telefon är DUM! =(
Hon skrev också att hon hade haft migrän hela dagen igår och var tvungen att ligga till sängs. Stackaren och så ska hon ta hand om en 3 veckors bebis samtidigt...
Men det blir ingen promenad idag eftersom jag har så ont, orkar knappt stödja mig på höger ben + att det är så ruggigt halt på vissa ställen. Jag och Nelia tar bilen och åker hem till dem istället.

Né, nu ska jag duscha medans hon sover sött! =)

KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0