♦ När jag blir äldre...

2009-07-02 @ 13:42:30
Vad härligt det är med sommaren, jag ÄLSKAR Sommaren, men Hoooly vad varmt det är inne..... och inte blir det bättre av att en varm ugn på 225 grader med hallon & blåbärspaj står och värmer i köket... Ska kanske lägga mig som en strandad val utanför porten med magen i luften, där fläktar det lite i skuggan... Ooouuuffff! Ja, jag är HÖGgravid, annars skulle jag ALDRIG klaga på värmen... Och vad gör man när det är för tungt för att röra sig... Men jag har faktiskt varit i SKHLM med Linda en stund nu på morgonen...

När jag blir äldre vill jag ha ett ställe i spanien någonstans... När vi var på Gran Canaria i Mars i år så gjorde vi en utflykt med bil och åkte upp till Fatagabergen, vilken OTROLIG plats det är, naturen, miljön, ja, känslan sitter fortfarande kvar inom mig... Utsikten var oslagbar, det var så vackert, alla småbyar och slingervägar man åkte förbi, citronträd här & där, kamelbyn, de tusen palmernas dal... Helt magnifikt! Så skulle jag vilja ha det när jag blir pensionär när det är vinterhalvår här i Sverige, sen vara här under sommarhalvåret... 

 
 






Nu står det en hallon & blåbärspaj med smuldeg i ugnen och gräddas, den ska vi ta med till brorsan när vi ska dit nu ikväll och grilla. Myyyysigt ska det bli! =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kommer snart till er inte många dagar kvar lägnar saknar er så mycket det är alltid roligt att vara hos er. Och din humor är såååå rolig kan aldrig sluta garva när du sa hahahahaha ne ska inte skriva de du vet nog haha. Hälsa Wilma och min store kusin :P heheh kramizar

2009-07-02 @ 19:42:06
URL: http://natthha.blogg.se/
Postat av: Lenia

Sötis, du är Alltid välkommen hem till oss! =) Syns på onsdag!

2009-07-02 @ 21:04:14
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0