♦ På tu man hand...

2009-07-25 @ 19:09:26


 Idag delade vi upp oss för första gången, Wilma fick gå på bio med pappa, dem såg Pettson & Findus och jag och Nelia tog en promenad till centrum och shoppade 2 par nya byxor till henne och syrran fick nya prinsessblock (jättefina brevpapper), sen gick jag ner till en "mindre salong", bestämde mig för att boka en massage, men det var ingen där, utan man måste ringa terapeuten och boka tid så det ska jag nog göra nästa vecka... MMmm vad skönt, den kommer nog att bli den mest välbehövliga massagen jag fått tror jag, hoppas hon är duktig bara, jag är nog ganska kräsen..."tyvärr" ! =)



Imorgon ska vi eventuellt åka ut till brorsans landställe ute på Sandhamn, men det beror på vädret... Hoppas hoppas! =)

Nee, nu ska jag sätta mig i soffan och gotta lite Kinapuffar innan Wilma ätit upp alla.

Tjintjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0