♦ Sitter & Fnular

2009-07-05 @ 11:12:29


 Sitter inne, orkar inte göra med än att slappa och jag försöker att inte bry mig om att få ångest över det, jag hör hur Flisan och hennes kompis är ute på gården och vråååålar, jag tror att dem är vid gungorna. Hon kom in för en stund sen när molnen tittade fram och sa att hon skulle sätta på sig en kofta, burr, det var lite kallt tyckte hon... Men nu skiner solen igen och vad skönt att det blivit lite svalare ute nu..=)

Igår var jag och snuttan på kalas för I´s dotter som fyllt 3 år, ♥ hjälpte T och P att flytta... Kalaset var supertrevligt, men guuu vad jag är för gravid just nu, fick tyvärr inte i mig så mycket av allt det goooda som Ida bakat och fixat... Men jag tog foton ;o) av allt det fina... Hon är utbildad konditor och hade högsta betyg i hennes avgång (nu för 10 år sen), men hon är GRYM på att baka! =) SLURP!


    

Nu ska jag hopp in i duschen... Men först ska jag lyssna på Molly Sandén... Sen ska vi hem till mina föräldrar och grilla hamburgare... 

Ha dé sååå bra!
 

Kommentarer
Postat av: skotornet´s webmaster

Åhhh, nu blev jag ju sugen på bakelser s

2009-07-05 @ 16:06:06
URL: http://www.skotornet.se/blogg
Postat av: Linda

ja, det var underbart mkt godsaker;)Hoppas bebben kan ploppa ut nu dååååå!!!!

2009-07-05 @ 17:57:11
Postat av: Hanna

Oj oj vilket kalas ler härligt =)

2009-07-06 @ 14:54:57
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0