♦ Regnig dag... -12 juni 2oo9-


 Jag har en ny vana, vilken går ut på att jag varje morgon går upp med familjen och hjälper till med frukosten, äter den för jag kan ändå inte ligga kvar i sängen och hungra ihjäl, då kan jag ju lika bra få iväg dem i tid. Sen sitter jag en stund framför 4:an och slappar med en kopp kaffe som absolut INTE smakar lika gott som vanligt, vilket beror på graviditeten. Efter en stund går jag och lägger mig igen... Det är sååååå välbehövligt, idag skulle jag kunnat legat kvar hela dagen, det var tur att mamma ringde och väckte mig. Men jag måste ju passa på att unna mig mina "sovstunder" nu innan pluttis kommer, då vet man ju aldrig hur vardagen blir. =) Jag sover otroligt dåligt på nätterna nu, det blir ungefär 1 timmes sömn i sträck, sen måste jag gå upp på toa, gå tillbaka till sängen och lägga mig på motsatt sida, bulla upp en kudde mellan madrassen och magen, stötta upp armen på en annan kudde... sova 1 timme till, gå upp på toa, gå tillbaka till sängen och lägga mig på motsatt sida, bulla upp en kudde mellan madrassen och magen, stötta upp armen på en annan kudde... osv...  Är det verkligen meningen att man ska ha sendrag i höfterna varje gång man vaknar? Hmmm, märkligt!

Igår var snuttan hemma med mig, vi umgicks med mormor hela dagen i skhlm, sen följde hon med oss hem och var här till middagen. Efter det åkte vi upp till sjukhuset och hälsade på morfar som var inne på en operation igår... Det blev en liten den här gången, vilken lättnad! Han kommer förmodligen hem redan idag... Älskade lilla pappa!

Ikväll blir det studentmottagning hos ♥:s kusin, det ska bli trevligt... Har spexat till presenten lite oxå... Hihi ;o)
Och imorgon blir det bröllop... Ute på landet, det är något jag sett fram emot läääänge nu... Så härligt! =)

Nee, det får va för den här gången!

See you!


Klockan 15:35 


Var ju bara tvungen att bjussa på den här finfina "my hairday picture"... ;o) Visst är tuperingen läcker? Snuttan tycker att jag ska ha så på studentmottagningen...  Äsch, jag får se... =)




Klockan 22:40

 
Åsså är vi hemma igen... Det var en mycket trevlig mottagning med god mat nere vid en strandrestaurang där det stod 2 stycken uppställda partytält, vilket verkligen behövdes i dagens rusk och regn, guuuu vad det regnade! =(
Efter middagen åkte vi upp till huset igen där det serverades kaffe och tårta hemma hos familjen... Det var supertrevligt! =) Thank you!
 


& Imorgon är det bröllop....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad fint! =)

2009-06-16 @ 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0