♦ Falskt alarm - 18 juni 2oo9-



 Imorgon är det midsommarmiddag hemma hos mina föräldrar... Hoppas jag, värkarna kom tillbaka igår kväll och har kommit ett flertal gånger idag också, med 10 minuters intervall. Jag har inte orkat göra någonting alls, jag har ätit, tittat på TV korta stunder, men mest har jag bara legat i sängen och sovit. Som tur är gick ♥ hem från jobbet kl. 14 idag så han hämtar skruttan på dagis och handlar samtidigt hem mat och nått gått till ikväll. Dem borde vara hemma alldeles strax. =)

Det var 22 dagar sen jag blev inlagt för mina sammandragningar och värkar sist, 3 veckor, det är superbra ju. Vi får väl se när hon vill komma nu då, tänk om hon kommer imorgon på midsommarafton. Idag har jag gått 34 fulla veckor och 6 fulla dagar (v34+6) V.35. Men om jag får bestämma så får hon gärna vara kvar 1 vecka till, då är hon förhoppningsvis inte i någon riskzon...

Igår var det uppträdande på dagis, dem sjöng, dansade och hade gympa. Så himla söta, duktiga, underbara och tur med vädret hade vi också.  =)

 




Nee, nu orkar jag inte skriva mer.


19:05 Falskt alarm, det är ingen fara... Allt såg normalt ut. =) SKÖNT

TREVLIG MIDSOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0