♦ Jag väntar fortfarande -4 juni 2009-


 Jag valde en expressleverans av mina beställda gardiner och min sängkappa, tidigast på onsdag (igår) skulle paketet komma, hoppas det kommer idag. Vi ska ju ha barnkalas här på lördag och då skulle jag vilja att det nya var uppe. =) HOPPAS att vi kan sitta ute på gården, vi blir 31 personer om alla kommer och vi bor på 73 kvm... Annars får det bli barnkalas med mingel, det funkar det mé. Jag har skrivit på inbjudan att kalaset är mellan 13- 15, det blir lagom, hoppas att snuttan i magen inte tar illa upp av den "lilla stress" som jag tänker utsätta mig för, för att storasyster ska få ett fint kalas... Hmmmmm.

Återkommer...


Klockan 23.07

Det ser ut att det kanske kan bli uppehåll på lördag... 15 grader, men äsch, jag lägger ut filtar och så får man ju dra på sig någon skön tröja också, för vi SKA vara ute! =)

Nee, nu är klockan mycket, jag ska gå och borsta tänder och sen sova! =)

NATTI!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heeeeej :) Jag kommer också :) haha har du sett min blogg :D den står där iaf men jag skriver den här också ifall du vill kolla :) natthha.blogg.se



Kramizar

2009-06-04 @ 18:29:31
URL: http://natthha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0