♦ Kalas & Sveriges Nationaldag -6 juni 2oo9-


 Sååå, nu kan jag pusta ut för den här gången, nu är födelsedagskalaset avklarat och det gick ju jättebra. Bortsett från att jag kände mig helstressad i början när vi bara hade 15 minuter på oss att duka upp allting på gården och gästerna kom innan jag hann färdigt... Men bortsett från det så gick allt bra, men jag minns knappt vem jag pratade med eller vad jag sa till någon, det är det som är det "tråkiga" med att anordna kalas tycker jag, för jag avskyr känslan av att inte kunna sätta mig ner och vara social, utan springer omkring som en höna för att se till att allt finns på plats och att alla har det bra... Det  gör mig stressad och speciellt nu då jag bara har 6 veckor kvar till BF och är i stort behov av att inte irra omkring. Men nu är det avklarat, nästa stora kalas som vi står för blir dopet i höst/ vinter.

Och TACK för alla fina presenter som Wilma fick idag!!!!

2 Paraplyer
Pinguspel
Fina kläder
Hårspännen & diadem
Pochahontasdocka
Pysselaskar
mm.

Hon sa det faktiskt själv när vi satt i soffan: - Åhhh, jag tycker om alla som gav mig fina presenter idag mamma! =)





Kockan: 02:15


Nemen, klockan är ju MITT i NATTEN... Jag var helt slut efter att alla gått hem. Vi åkte till Greken med brorsan och hans familj och efter det åkte vi hem och kollade på Sveriges förlust mot Danmark. Sen gick jag och la mig vid 23.00, sov i 2 timmar och nu kan jag inte somna om, vilket resulterar i att jag sitter här och dricker blåbärssoppa & skriver istället... Och det händer INTE ofta att jag sitter upp mitt i natten. Hoppas att jag blir trött snart igen....

Go´Natt!
Pssst. Just det, chokladbollarna var populära...  Jag har en hemlig ingrediens i... Hihi ;o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0