♦ Mår som en skit...

2009-06-27 @ 11:33:53
Idag mår jag ännu sämre än igår, det känns som om jag måste krypa ur skinnet, att miljoner med kli satt sig i halsen och att lungorna är lika stora som skrumpna russin! Jag tog en Clarityn igår och en nu på morgonen, men jag är heeelt färdig i kroppen... Och vi som skulle på Ebbas namnkalas idag, men jag orkar inte följa med så dem får helt enkelt gå själva. =(
Boooring, jag som sett fram emot det jättemycket! Jag har missat det mesta roliga som vi planerat den här sommaren. NU får tiden gå snabbare så att bebisen kommer snart, Skynda skynda! Men tur att vi kunde gå på bröllopet, den helgen mådde jag faktiskt bra.

SötNosen har gjort sig fin till kalaset... =)
 

Kommentarer
Postat av: Petra

krya på dig!!!!



(hittade hit från fl)

2009-06-27 @ 11:54:14
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Lenia

Åhh Tack, det behövdes verkligen! =)

2009-06-27 @ 11:58:41
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0