♦ Midsommarafton -19 juni 2oo9-


 


 Jaha ja, så idag är det då midsommarafton? Åhhh, jag skulle helst av allt vilja ha ett landställe att åka ut till, men det har vi inte så då får vi fira midsommar i Stan, det går bra det också, men förstå vilken underbar känsla att få gå barfota ute i en trädgård där långbordet står dukat med en fin duk, vackert porslin, en massa god mat och trevligt sällskap. En dag inom något år ska vi ha det så, vi ska ivarjefall ha en egen trädgård har vi bestämt. =)
Vi brukar fira midsommar med några vänner ute på deras landställe på Saltarö, jag älskar att få vara där ute, men i år vågar jag mig inte ut dit ifall förlossningen skulle komma igång. Vi ska fira midsommar med mina föräldrar, min bror och pappas kusin. Det kommer att bli supermysigt det mé! =)

  Ha en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0