♦ SolSken -16 juni 2oo9-


 Idag skiner ju faktiskt solen och självklart är jag inne med en djävulsk huvudvärk som strålar ner i nacken... Mamma ringde och väckte mig idag igen, vilket  ju är bra då jag inte vill sova bort hela dagarna. Jag tror att hon kanske hade tänkt sig att vi skulle hitta på nått, men jag orkar nog inte idag.

Imorgon ska dom ha aktiviteter och uppträdanden på dagis, det ska bli kul och vädret verkar ju lovande, snuttans morfar ska också med och titta, mormor ska till frisören och bli finare i håret. ♥ han missar, han ska på sommarfest med jobbet. 

Neee usch vad huvudet värker och snurrar, ska ta en huvudvärkstablett och dricka en massa vatten, sen går jag och lägger mig i sängen gen. =(


Klockan: 19:01

Skruttan och jag var ute på gården efter dagis idag, vilket härligt väder det var och hon cyklade runt runt. Hennes kompis var ute också med hennes mamma och lillebror, dem är så gulliga tycker jag.

Nu är det bara 37 dagar kvar till BF... Skruttan kom 15 dagar tidigare än beräknat, så vi får se när lillasyster vill komma ut... =) 
Ha en bra kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0