♦ Tisdag... - 26 maj 2009 -


 Idag har det varit en lugn lugn dag, mamma och pappa var här och fikade med mig ute på gården, sen ringde någon som skulle in i deras lägenhet för att ställa dit badkaret (stambyte) och pappa hade låst överlåset så han var tvungen att snabbt åka hem och låsa upp, mamma var kvar hos mig eftersom det var han som hade låst så ville inte hon stressa iväg och lämna lilla mig i sticket. ;o) Sen hämtade vi Wilma på dagis och åkte till frisören och gjorde henne fin i håret...




Efter frisörbesöket gick vi in i väskaffären och där hittade jag en superfin liten väska med smarta fack och den har även en inbyggd liten spegel... Wieeeee!!! Hehe, néé, men jag gillade den jättemycket. =)  

 

Sen gick vi till djuraffären och sen fick mormor skjuts hem... Sen var det dax att åka vi hem och laga lasagne...

Ha en underbar kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0