♦ Blanda & ta hand om

2009-06-29 @ 09:06:25
 Hmmm, åhhhh, hörde precis på tv4 nyhetsmorgon att dagens sommargäst är Caroline af Ugglas... =) Måste se!

Funderar på vad jag ska hitta på idag, jag mår bättre nu, inte helt 100, men faktiskt piggare än på flera dagar. Jippie! Hoppas det håller i sig nu och att "pollen" blivit bättre där utanför dörren så att jag kan gå ut och njuta lite, då går tiden mycket fortare också. Jag funderar på om jag ska åka och handla färg, slippapper och penslar till mina 2 projekt jag har framför mig.  Vi har en gammal skohylla som jag vill måla vit och en DVD- hylla som ska bli likaså, det ska se antikt ut, med ett slitet intryck. Sen vet jag ju inte NÄR jag ska måla, men det blir ju lättare att göra det lite mer spontant när jag har grejjerna hemma. Jag har blivit förälskad i möbler som ser gammalt, rustikt & lantligt ut... Jag har hittat en massa fina saker jag vill ha, men mycket kan man ju göra själv... Vilket är roligare... Blanda modernt med nytt här hemma, ta hand om det som redan finns, blanda & ta hand om, det ska bli mitt projekt nu när jag ska vara mammaledig... När det finns tid över menar jag då självklart! ;o) ' Hihi  Känner att jag vill ha ombyte här hemma och det är så skönt när jag känner mig motiverad till det... Fast det får ju verkligen bli spontanitetsinfall... (mitt nya ord)  =)

Sen ska jag föröka hitta en byrå åt storasyster så att hon kan ha sina kläder i hennes rum.

Nee, nu ska jag titta på Caroline...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0