♦ Vattensprayskrig!

2009-06-25 @ 16:47:00


Pang pang på er dumma fiskmåsar... FÖRSVINN!



Vi var i parken en timme ungefär, mina fötter är som STORA KALOSSER, jag har undrat när det ska ske... Vadade omkring i plaskdammen så mycket jag kunde, men det gör ju ont att gå med dom. Man ser inte fotknölarna och dom skumpar nästan runt som en fryspåse med vatten i när man skakar på dom... Muuuuääähhhh..
Äsch, det är snart över!


Ska man behöva DÖ på kuppen?

Sitter här och klockan är över tolv... Det kliar i halsen och jag har svårt att andas när jag ligger ner, kan inte sova, ´vill sova, jag är ju trött och varm som fan, men jag vågar ju knappt, tänk om jag inte vaknar igen? Äsch, larvigt, nu tog jag kanske i... Jag var inne på apoteket idag, hon sa att man inte ska äta allergitabletter som gravid, men vad ska jag göra då? Imorgon blir det nog att stanna hemma istället då...  =(

Hoppas hon kommer ut snart, det blir mycket enklare då, då får man väl äta tabletter?!  

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig bild på tösen och blomsprutan :)

2009-06-25 @ 19:24:31
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0