♦ Grinig bäbilutta

2009-11-05 @ 08:48:11


Det är ganska jobbigt att känna sig så stressad över en skrikande hysterisk bebis så som jag gjorde igår när jag och Petra skulle ha en skön filmdag hemma hos henne... Jag kände mig så otrevlig & på gränsen till hysterisk för att Lillasyster somnade vid 20 kvällen innan och sov till 08.30 (med sina vanliga amningstillfällen såklart), men OJ, vad jobbig hon blev, hon skrek sig igenom i stort sett hela dagen och lunchen som var supergod fick jag inte njuta av, jag hann med några få tuggor, sen var det bära omkring på bäbis och sen ett par tuggor till osv... Det tog runt en timma att få i sig en portion, sen blev det så mycket strul med bäbis att filmen kom igång lite sent, så jag hann inte se slutet för jag skulle hämta storasyster hos en kompis klockan fyra. =( Jaja, det brukar inte vara så här struligt och jag hoppas att det inte fortsätter att vara struligt nu bara.. Pappi tog ut henne på en timmes promenad så att jag fick andas ut lite och tillslut somnade hon vid 01.00... Puuuhh... Det är ingen dans på Rosor alltid! =(

Idag blir det en tur till stan med Ida & Camilla, lite lunch i snöstormen... =) Hon Älskar att ligga i sin vagn så det ska nog inte bli några problem... hoppas jag... återstår att se! ;)

1 års Kalas med mycket MUMZ!

I lördags var det 1 årskalas för EbbaBebba och sen var det Halloweenfest hos brorsan och barnens kusiner. Söndagen tillbringade vi hemma hos mormor & morfar med brorsan och kusinerna och kollade på AIK-Gtb matchen, superduperGULD blev det, men också ett besök på Akuten för min andra bror som var i Götet för att stötta sitt lag... =( Det är som det är, huliganer! ;(
 Imåndags var det akuten för min mamma som blev inlagd på sjukan igen för att blodtrycket låg på 220/100 när hon kom in, men hon kom hem igår igen och blodtrycket var tillbaka till sitt normala igen av sig självt... Hmmmm? =/ Som jag sagt förr, jag hinner inte med att ha "tråkigt", vi har mycket drama i vår familj... ;) Inte så konstigt att jag känner mig rastlös om jag & lillasyster sitter hemma en hel dag...
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0