♦ H.Kitty- Memory

2009-11-12 @ 19:29:36
Satt och spelade HelloKitty Memory med S.syster medans P var ute med L.syster på sin k.promenad... (kvällspromenad, mycket förkortningar nu, men det blir enklare så) ;) ...men alltså, när vi sitter där på golvet så säger hon
- Nu vill jag slå dig mamma, jag kommer slå dig nu!
- Va, varför ska du slå mig?
- Nej, asså, jag ska slå dig med korten.
- Men varför ska du slå mig med korten för? Tittar lite fnurligt på henne..
- Nej, jag menar ju att jag ska slå dig i spelet asså... =( Hon blev nog lite putt på mig och tyckte säkert att mamma var dum i hela huvet, eller som hon säger, Kokkobenko! ;)

Nu ska vi strax se på 1/2 8 hos mig... =) I LOOOOVE FOOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0