♦ Varför Blogga?


Hela grejjen med att jag "bloggar" kom när tjejjernas farmor började blogga för flera år sen, en kul idé att hålla sig uppdaterad på tyckte jag. Då bestämde jag mig för att blogga dels för att jag älskar att skriva, även om det inte direkt visas här, men också för att hålla vår familj & vänner uppdaterade med fotografier, speciellt farmor och dem vi inte träffar så ofta... Därför är det kanske inte alltid så skojiga inlägg för alla, utan det här är mer som min "öppna dagbok" för er våra vänner. ;)
  

Kommentarer
Postat av: Tuija (Farmor)

Tur för mig att du skriver, annars skulle jag aldrig få veta något om vad ni har för er eller vad som händer där nere. Må sen vara hur trivialt som helst, jag vill ändå veta.



Älskar er!



Kramar!

2009-11-13 @ 11:26:24
Postat av: Helena

Kramar till Dig också...=)

2009-11-13 @ 14:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0