♦ Bio med Morfar

2009-10-29 @ 11:28:57
Nu åkte dem iväg till Heron för att gå på bio storasyster och Morfar, det fick bli en kortfilm, hon valde själv att se Spöket Laban... Ikväll ska jag iväg och kolla kläder och skor när Min Darling kommer hem från jobbet och tar Nelia, storasyster sover över hos mormor & morfar. Funderar på vilket centrum jag ska ta, SKHLM eller Farsta kanske... Får se.

ca 13:30
Och nu är tanken att jag ska gå till vår säng och ta en tupplur medans lillskiten ligger i sin säng och sover, varför är jag så dålig på att göra det, varför finns det aldrig tid för sånt? Nee, nu jäklar ska jag slänga mig i sängen... ZZzzz! ;)

14:00
MORR!
OCH MAN SKA BANNE MIG STÄNGA AV TELEFONEN INNAN MAN LÄGGER SIG!!!!!!  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0