♦ Kaffe m. mjölk & sugrör

2009-10-23 @ 13:35:59
Såååå, nu är bär & äppelpajen klar, köttgrytan förberedd, och städningen är jag, njaa, ganska nöjd med... ;) Nu är det bara för Jenny + familj att knacka på dörren! =)

Igår blev det en heldag på stan med barnen och Petra... Vi promenerade runt på söder och när vi var på H&M så hittade W mössa och vantar som hon blev helt kär i, så det var bara att betala för att komma därifrån. ;) Det var inte hennes strl, men äsch, vad gör det? =)


Sen vart det lunch på Donken och fika på Café Fåtöljen på Horngatan, cafét som jag skrev om för ett tag sen, det är trångt, men underbart. Det blev en Kaffe Latte, kladdkaka och W fick ett glas Kaffe m. mjölk & sugrör... Vad det är härligt att ha en dotter som tycker om att fika med morsan, jag försökte få henne till att smaka lite på min kladdkaka, men det gick inte och inte för att hon drack upp allt kaffe heller, men men.. ;). Det var en supermysig dag och det bästa av allt, Petra ska ha sin lilla bebis om bara några dagar, så vi har hur mycket tid som helst tillsammans, så det lär bli flera rundor på söder. =)

Jag Njuter! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0