♦ En Helt Vanlig Tisdag...

2009-10-06 @ 10:47:36


Sitter med Spotify och fördriver lite tid, heter det så? Det snurrar till i huvudet´...
Har gjort varm choklad och en smörgås, ska strax pallra mig ut i solen och sätta mig i parken och läsa lite ur boken "Isprinsessan" av Camilla Läckberg, fick den av Jenny, jag måste ivarjefall försöka bli lite bättre på att ha hjärngympa... Sen ska jag hämta Wilma och våra 2 grannar i skolan, dem ska äta middag här... Mysigt för dem! =)

Klockan: 14:00
Lite fina foton från dagens lilla utflykt idag mé... Jag är så förälskad i Långbro Park, där kan man sätta sig ner, känna lugnet och bara vara, det är sånt jag börjat öva på nu... MEN när jag precis hällt upp min choklad och tagit fram min smörgås så kom en ÄCKLIG geting och skulle självklart trackasera mig... Äckelgeting, jag försökte banka på den, men den slapp undan och jag tog mitt pick och pack och gick bort en bit... Blääähhh! =/



Jag döper parken till BaraVara... Men tyvärr är namnet redan upptaget...  Så mitt framtida spa får heta nått annat.

Ha en braíg dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0