♦ Skit påväg? =)

2009-10-20 @ 15:06:24


Fick precis en lättare huvudvärk känner jag... Dricka vatten kanske hjälper...Gjort, får se om det blir bättre...

Wilma har tagit med sig en kompis hem idag, jag hämtade dem direkt efter skolan kl. 13 och gick hem och dukade fram mellis åt dem. Nu är dem inne på hennes rum och spelar memory med Barbie på tv:n i bakgrunden.

Usch, vad ska det bli till middag idag, jag känner mig så trött i kroppen efter nattens match med Nelia, hon blev vaccinerad igår (vanliga 3 månadervacc.) så jag orkar inte laga nått känner jag. Hon hade feber och blev en arg liten tjej igår efter sprutorna, men idag är det bra, hon har sovit en längre stund nu (2h), det är väl skillnaden från normalt. =) Nu står tjejjerna på toaletten och sätter fast tatueringar (hearts)... =) Myyysigt!

Jag vet inte alls vad det ska bli för mat ikväll, kanske ska köpa hem nått istället? Huvudvärken är kvar och jag känner mig eländig idag, bara jag inte fått nå skit nu!...

 ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0