♦ Lunch med Angelika

2009-10-01 @ 22:21:13
... var och lunchade med Angelika idag, Micke var också mé, supertrevligt! Skolan har studiedag imorgon så nu är Wilmis hos mormor & morfar, hon ska sova över till imorgon. Jag ska till barnmässan med Ida och småttingarna och en vän till henne som jag inte träffat.

Det blev Bodypump ikväll, den var 15 min försenad pga. nån olyckshändelse som skedde tidigare på kvällen, dem gick inte in på några detaljer. Coachen som tränade oss fick sig också en liten adrenalinkick när han ivrigt skulle lyfta upp stången. Plötsligt flög alla vikter av stången och dunsa ner i golvet med full fart, det har aldrig hänt under de år som jag tränat BP... Dååålig energi i träningslokalerna idag..

Nu ska jag försöka få vår bebis att sova...

GO´NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0