♦ Mys på stan!

2009-10-22 @ 10:03:23
För en tid sen gick min mamma på en kurs i släktforskning... Hon kom en bit, men fastnade på vägen, vilket nog är ganska vanligt. Men vi kom i kontakt med en tjej ifrån min morfars släkt, även då vi inte riktigt kommit till biten där vi vet hur vi är släkt än, det ända vi vet är efternamnet, det är ett ovanligt efternamn och på eniro är det endast 57 träffar, så släkten med det släktnamnet är ju inte enorm precis.. Vi har haft kontakt via facebook och SÅ igår träffades vi för första gången. Hon har 2 barn,  en son som föddes i mars och en son som är 7 år, nästan samma åldrar som mina barn. Vi träffades på Åhléns City igår, där vi satt och snackade medans vi åt lite, jag hade ju självklart glömt kameran, lite tråkigt, men det var en trevlig stund ivf! =) 

Idag är Wilma hemma med mig (hon hade feber igåt, men idag är det på 37.5), vi ska strax åka och träffa Petra och åka in till stan och mysluncha lite. Bara ta det lite lugnt...
Nu måste jag rusa iväg och fixa mig iordning lite!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0