♦ 2 Månader idag...


För 2 månader sen föddes Nelia, 2 månader!!!  Hmmm, jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort... =) Nu ligger hon i sin vagn, i köket, vid radion som är på ganska hög nivå... Då sover hon som bäst! =) Musikalisk tjej det där som många av oss andra i familjen, vi får väl fixa en Ipod som "gosse" till henne....
Klockan 1 ska vi på mammagrupp för första gången, för omföderskor, det blir babymassage och annat... Igentligen har jag ingen lust, vilket inte är ovanligt eftersom jag sitter här instängd i lgh, då är jag nästan alltid så Anti allting, men jag ska dit, jag lovar!   

Sen blir det middag hos mamma & pappa, sen Bodypump efter det...

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0