♦ Det ska va livat

2009-09-04 @ 11:54:47


Det ska va livat
Skrikande bebis, ingen sömn i den här familjen ZZzzzz, sätter henne i babysittern, sätter radion på högsta volym (nästan), tar fram en bunke, elvisp och en massa ingredienser, plötsligt står jag där och bakar kakor... Vänder mig om och där ligger bebisen och sover... Fortsätter att skramla med disken och hon ligger fortfarande och sover! *Lyckliga jag* =D

Vi ska ta X2000 upp till Glada Huddik ikväll, kakorna får följa med, får se om det finns några kvar när vi kommer fram... Hihi
Imorgon ska vi på marknad, hela Huddik centrum är laddat med en massa stånd... Bord asså ;o)

Mina HarmoniKakor
Gjorda under press ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0