♦ En helt vanlig måndag?

2009-09-28 @ 22:58:13


... Tog med mig varm choklad, en smörgås och en bok ut idag, satte mig på en parkbänk i Långbro Park. Det är så otroligt mysigt där och jag har bestämt mig för att göra det så ofta det bara går, nu ska jag njuta av att vara hemma och försöka att inte känna rastlöshet så fort ingen vill hitta på nått med mig... ;) Jag tog mig till Värdshuset och suktade över deras lunchmeny, jag och mamsen ska dit och äta lunch nån dag har vi bestämt, hoppas på en dag som idag så man kanske kan sitta ute... Sen gick vi till salongen och pratade med frisören som också heter Helena, supertrevlig. Efter det gick vi till centrum, när jag passerade videobutiken blev det ett spontanryck och hem kom jag med 2 DVD- filmer, en av dem såg jag innan jag hämtade Wilma "I could never be your women" och den 2:a ska jag se imorgon "PS.I love you"... Härligt att komma på saker att göra på dagarna istället för att sitta och tråka. =)


Ikväll blev det Bodypump med Linda, det är sååååå skönt att äntligen komma igång med träningen igen, du stöttar mig där gumman, det är så kul att få träna med dig igen! =) TACK!!!!
Åhhhh, imorgon kommer underbara Zandra + familj (ÄNTLIGEN), det ska bli så kul! =)
Nu ska jag ta lilla Nelia med mig till sängen och försöka sova lite.

GO`NATT!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vilka härliga bilder

2009-09-29 @ 11:29:56
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: maria

va skönt det verkar vara!

2009-09-29 @ 11:47:18
URL: http://mmhh.blogg.se/
Postat av: linda

Det är såå härligt att träna med dig igen oxå:)

2009-09-30 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0