♦ Torsdag


Idag var min mamma här och hjälpte mig lite grann med Snorpan eller Nelia som hon också kallas... Jag tvättade alla sängkläder, köksmattan och passade även på att plocka och dammsuga här hemma. Sen hade vi en trevlig "liten" fikalunch om man nu kan kalla det så? =) Pappa hämtade storasyster på skolan och sen åkte vi hem till dem och åt lite middag. 
Igentligen skulle jag tränat med Linda idag, men hon kände halsont så det blev tyvärr att jag bangade jag mé, jag tog ju bort 2 födelsemärken i måndags och det är fortfarande lite ömt och det kliar... Ska kanske inte påfresta stygnen i onödan, det är min ursäkt... Ska försöka komma iväg till Bodypumpen på måndag istället 18.30, hoppas att lInda kommer med då.
Nu ska jag gå och plåstra om mina stygn...

Är allt bra annars? Såg ni all hagel som forsa ner ifrån skyn idag? Jag tog fram kameran och fotade en ganska stor hög med hagel utanför porten... första "snön" ju. ;)

 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0