♦ Äntligen lite egentid

2o1o-o4-o7 @ 22:19:12
Här hemma har det inte blivit så mycket annat gjort än att torka snor och ge febernedsättande till denna lilla skrutta... Det har varit enormt påfrestande för oss, hon har inte kunnat sova på flera dagar och vill att jag ska bära omkring på henne hela tiden, hon har knappt ätit någonting och snoret har forsat ur näsan samtidigt som vi hysteriskt har försökt få bort det så gott det går i vilda protester... Men äntligen har det börjat bli bättre så idag var jag och tjejerna hemma hos mina föräldrar och åt middag då jag inte orkade vara hemma när ♥ var hos sin polare och hjälpte till med datan...
Nattningen har gått bra ikväll med båda 2 och jag får äntligen lite egentid och passar då självklart på att skriva av mig lite...


Så här såg hon ut i förrgår... =(
(visa inte den här bilden för henne när hon blir stor) ;)

Och så här pigg såg hon ut idag... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0