♦ Bounce "The Last Dance"

2010-04-22 @ 15:14:13
Kom precis hem ifrån vår tråkväderpromenad, jag trodde att Nelia skulle somna i vagnen, men det gjorde hon inte. Usch, vilket väder det är ute, det blåser och jag hade ingen mössa på mig så den kalla vinden gav mig huvudvärk eller så är det min tur att bli sjuk nu. 
Jag passade på att gå förbi skolan för att lämna alla semesterpapper som skulle varit inne i måndags, när jag pratade med Wilmas fröken sa hon att det var 6 barn som varit febriga och snoriga igår och idag var 2 av dem fortfarande borta, undra om det var hon eller ♥ som drog hem feber och elände?

På lördag är det Lisas 25 årsparty, men jag är osäker på om det kommer bli nått party för oss, eftersom Nelia blev dålig igår och inatt var det ett helvete här, jag och Wilma gick in och la oss i hennes säng och ♥ fick försöka vagga lillskruttan i flera timmar, hon Gallskrek till och från och ska hon vara sån så kan vi inte lämna bort henne på lördag. Får se hur det blir, som vanligt så är det alltid nått som kommer i vår väg när vi ska göra nått speciellt...

På söndag har mitt ♥ fixat biljetter till Bounce The Last Dance!!! ♥♥♥ He´s sooooo Loveable!

Ha det bra mina Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0