♦ En gammal dagiskompis

2010-04-12 @ 09:24:56
Så idag var det tandläkarbesök för Wilma, som tur var hade hon ingen karies idag heller... ;p

När jag tittade på mig själv i spegeln imorse såg jag att ögonlocken var eller är svullna som 17, ungefär som om jag hade gråtit en massa igår, vilket jag inte gjort, samtidigt som jag är snurrig i huvudet och otroligt trött så bestämde jag mig för att hoppa över promenaden idag. Däremot promenerade jag igår och även i lördags morse så det gör inget att promenaden uteblir, istället blir det bodypump ikväll...

Idag ska vi åka och handla mat och sen hämtar vi Wilma tidigt och går hem till en gammal dagiskompis och äter mellis.

Hoppas ni får en bra dag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0