♦ En gammal tygblomma

2010-04-24 @ 15:42:05
Ta aldrig, ALDRIG hand om andras resväskor, man vet inte vad man kan råka ut för... Ett bra ledord tycker jag då vi kom hem med en massa konstigt krimskrams som låg i mina föräldrars resväskor som vi ska låna till vår resa i nästa vecka.
När jag bar upp ena väskan så hörde jag att det dunsade till lite däri och undrade självklart vad som kommit med oss hem. När jag öppnade den låg där en svart sopsäck och i den låg deras gamla kristallkrona.
 När den andra resväskan öppnades låg där en massa julpynt och en gammal tygblomma, det var där tomten låg som mamma letade efter i julas! Hahahaha, skrattade så jag nästan kissade på mig när jag ringde och berättade för pappa. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0