♦ Fruktansvärd och förvirrad

2010-04-09 @ 23:27:46
Jag vet att jag skulle må bra av att blunda och luta huvudet mot kudden, men jag kan inte hitta någon ro till att göra det än... Jag har varit trött så länge nu så kroppen har vant sig att gå på konstant högvarv, jag känner mig inte särskilt trött, förutom att det svajar i huvudet så fort jag rör mig lite för fort, jag tappar saker titt som tätt och jag vet att tålamodet absolut inte är min bästa vän nu för tiden. Igår la jag undan en bok som ♥ hade lagt i soffan eftersom Nelia nu stapplar sig fram med stöd från bord och soffa så kände jag att jag behövde lägga undan boken om den skulle ha en chans att överleva hennes brutala hantering av allt som är gjort av papper som prasslar fint när det rivs itu... Men när han sen skulle ha boken så hittade vi den inte, jag hade inget minne av vart jag lagt den, den var spårlöst försvunnen, tills han hittade den i vårt sovrum mitt på eller mitt ibland min lilla klädhög... Jaja, han började skratta åt mig, men jag blev bara smågrinig och irriterad för att jag är så fruktansvärd och förvirrad nu, rent ut sagt så är jag fysiskt och psykiskt utmattad, men jag är inte ledsen för det, jag känner mig även glad och pigg, men mycket trött...
Men inatt sov jag och Wilma i hennes säng halva natten och vaknade vid 7.20, det var skönt, jag har ingen aning hur länge jag fick sova men jag tror att jag fick några timmars sömn i ett sträck ivf.

Det ska bli så otroligt skönt att få komma iväg snart, jag hoppas och håller tummarna för att det blir en lyckad resa, för vi behöver verkligen en lyckad resa med sol, bad och vila.

Fast jag tror faktiskt att det snart är dax att bädda ner mig ändå,
GO`NATT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0