♦ Maria, Peter och lilla sötnosen

2010-04-14 @ 18:23:11


Idag blev det lunch hos Maria, Peter och deras lilla Sötis, Ida Och lilla M var också där... Jag blev helt chockad över hur liiiiten hon är och helt underbart gullig! =) Innan vi kom dit tog jag mig en snabb tripp till Farsta centrum, det är så fullt upp hela tiden så jag har inte hunnit att handla något än, det blev en "Trimmel Tramm bok" en underbar visbok med sånger och ramsor + CD med barnmusik till, vi har den själva här hemma och så fyllde jag en kasse med fina kläder i stl. 56 som lillsnuttan kan få, det är kul att kläderna kommer till användning igen.
Idag tänkte jag att vi skulle ha kycklingklubbor, ris och currysås, men kycklingen som jag la i kylen hann inte tina, så det åkte in i frysen till på fredag istället så idag får det bli sallader från pizzerian.

OhhhhhMyyyyyGoooood vad Nelia & Wilma RÖJER här hemma nu... Mest lillskruttan, såklart! ;)

 



Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0