♦ Morgon promenad

2010-04-19 @ 10:08:10
Sitter just nu och hoppas på att Linda inte får något uppdrag idag så att hon kommer över och gör oss lite sällskap, det var ganska länge sen jag träffade henne nu, måste få prata lite skit och dricka kaffeLatte... ;)

FB. är inte min vän längre, hakar upp sig hela tiden, så jag ger upp! ;)
Idag ska Wilma hem till mormor och morfar och mysa efter skolan, gissa vem som är överlycklig?
Helgen har varit ganska lugn. Igår fick jag städnojja innan vi åkte och firade mammas födelsedag, även i lördags fanns den kvar hos mig, så den här helgen har jag städat badrum, kök och Wilmas rum... Jätteskönt! =)

Nu ska jag försöka göra mig lite fin innan Nelia vaknar, hon somnade i vagnen när vi var ute på vår morgonpromenaden, hoppas att hon sover en stund till. Jag har hunnit duscha och plocka iordning lite här hemma, så hon vaknar nog snart... Måste skynda

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0