♦ Nu är det Vår

2010-04-04 @ 15:55:27
På morgonen kom jag ut med Nelia på en promenad, 40 minuter i rask takt och på vägen såg jag en massa underbara små blommor som kommit fram ur jorden och ännu fler knoppar som väntar på att få blomma ut, det bästa av allt var att solen sken och att jag kan ha min vårjacka igen, NU ÄR DET VÅR!!! =)

Sen kom vi hem och åt frukost, sen efter mycket om & men somnade Nelia och då kunde jag äntligen duscha och göra mig iordning för att hämta Wilma hos kusinerna. Dem hade det jättebra och hon ville inte alls åka hem när jag kom, men tillslut kom vi därifrån.
Mitt ♥ har meckat med Clion hela dagen och förhoppningsvis kommer den att gå igenom ombesiktningen, kanske har jag en bil nästa vecka igen. =)

Ikväll ska vi spela Bingolotto, jag vet inte hur många år sen det var sist, men jag kände att det skulle kunna vara en mysig grej nu när det är påsk och allt.
Hoppas ni har en mysig påskhelg och att ni unnar er det goda och det onyttiga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0