♦ Planer i kras

2010-04-02 @ 09:19:13
Varför är det alltid samma visa varje gång man har planerat något som man länge gått och varit förväntansfull inför? Idag skulle mina föräldrar ha barnen över natten, det skulle blivit Nelias första natt ifrån oss och vi skulle få ha en dag och natt alldeles för oss själva. Men nu är hon åter igen påväg att bli förkyld, eller hon är redan rejält snorig och i förrgår hade hon även feber, igår var tempen på 37.6 och nu på morgonen är hon dundersnorig, IGEN!  =(
Så vi får väl låta henne vara kvar hos mormor och morfar, för Wilma får sova där som planerat, annars blir det ramaskri ifrån henne, medans jag och ♥ åker till våra vänner ute på Ingarö för att träffa deras lilla tjej som föddes i februari och som vi fortfarande inte kommit iväg till pga. olika slags sjukdomar och semester som kommit i vägen. Jag håller tummarna för att Nelia inte blir värre än så här nu och att det fort går över, jag orkar inte mé fler sjukdomar... 

Igår tränade jag och brorsan Bodypump, ajj, vilken träningsvärk som är påväg...  Men det är ju en skön smärta, eller kankse inte, men det är ju ingen smärta jag behöver oroa mig för. =)

Hoppas ni får en GLAD PÅSK, godiset jag köpte igår är nästan slut, så jag får handla lite till idag. ;) Det kom inga små kärringar igår, dem kanske dyker upp idag, så godiset är ju bara en säkerhetsåtgärd för att barnen ska bli nöjda...  ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0