♦ Astmamedicin

2010-08-10 @ 15:28:01
Typiskt, på morgonen skulle jag lämna prover redan innan kl. 10 och sjäääälvklart låg båda tjejerna och sov när jag vaknade 8.30, åh, vad jag hade lust att sova vidare men jag var tvungen att väcka dem och stressa iväg till vårdcentralen istället. 
Provtagningen gick bra och efteråt skulle jag upp till Apoteket och hämta ut min astmamedicin, men när jag skulle betala kom jag på att jag nog inte hade tillräckligt med pengar på det kortet och det stämde så vi fick gå hem och göra bankärende via nätet och äta frukost först innan det blev en tur till parken och sen centrum för lite bus. Det ska inte vara enkelt! ;)
MEN nu har jag äntligen tagit mina första doser och HOPPAS att jag snart ska må bättre och känna mig piggare, hoppas att proverna är bra och att det faktiskt bara är pga. syrebrist som jag mår som jag mår...

ZZzZZ
Jag känner att jag skulle behöva blunda ett tag, men det går inte, Nelia vaknar när som helst... Får gå och lägga mig tidigt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0